måndag 28 mars 2011

Lite bilder i brist på annat som händer :-)






I brist på annat lägger jag upp lite bilder :-) Gillar att fotografera. I allafall nu på våren då det sker så mycket. Vägbilderna är tagna längs en väg jag går nästan dagligen. Var mycket kul att på en del ställen gå med barnvagnen i 45graders vinkel nästan... Nu har vägen smält såpass mycket att det är bättre att gå där.

Isformationer har jag alltid gillat att titta på, tycker de är som konstverk :-) Att vatten och kyla kan forma sig så.

Barnen är sina vanliga jag. Tonårstrots, pubertet, trotsåldrar. Dottern har visat diva-fasoner på sistone.... Jobbig som attan.... Men that is life......

Jag älskar mina barn, tro inget annat. Våren är här, har varit några vackra men blåsiga dagar. 2nätter har det snöat, men under dagens lopp har snön smält och hjälpt till att smälta den gamla snön lite också.

I morron ska mellangrabben till tandläkaren, dottern skall till dagis. Vardagen rullar på, inget extra på gång. Jag håller på med min brevhög, har inte haft inspiration att skriva mera än typ 1 brev om dagen. Ok det är bättre än ingenting *skratt*

Ha det bra. Kram o njut av vårsolen (då den tittar fram) :-D

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...