torsdag 9 oktober 2014

September Open och lite om vad som varit

 Dagarna susar förbi. Vi är inne i den vanliga vardagen, snart kommer ett avbrott då barnen har höstlov.
Skulle ha varit tal-terapi idag, men terapeuten blev sjuk. Så gossen får "ledigt" idag.
Märker på yngste sonen att han har ganska intensivt, trots att han "endast" har förskolan plus  då tal-terapin en gång i veckan.
Mellansonen var på lägerskola 31.8-6.5. Hade varit en bra resa, De hade haft roligt, varit med om mycket, sett mycket.
Tösen min fyllde 9år 6.september. Firades med glass efter att jag o gubben varit på "Öppna dörrar"-dag på äldsta gossens skola.
I mitten av september ordnades September Open för andra gången. Detta ordnas Medeltida marknad vid kolugnarna. Den miljön ihop med medeltidsklädda människor passade perfekt in!
Där fanns svärdslukare, smeder, narrar, magiker, vikingar mm. Plus ett Tornerspel! Det var en upplevelse att se!
Jag fyllde 37år i slutet av september, Vi firade med glass, godis och filmkväll.
Sen har det egentligen inte hänt så mycket. Den vanliga vardagslunken.
Hösten verkar inte bestämma sig för vilket väder det ska bli.
Ena dagen varmt, andra dagen ruggigt som bara den. Men färgerna är fina, och jag njuter av naturens skönhet så länge den varar.
Ha det bra alla. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...