tisdag 12 april 2011

Sorgen, lika dyster som vädret

Man har ännu inte kommit över sorgen efter V.s död då nästa sorgebesked kommer..... Natten till söndag dog min faster I, 75år gammal. Känns vemodigt, men jag söker tröst i tanken på att faster nu inte längre behöver lida. Skaran av avlidna släktingar växer.... Först V, nu I. Pappa var sorgsen men ändå samlad igår då han ringde för att ge mig beskedet. Vi trodde alla hon började bli bättre, men tyvärr. Mina tankar går nu till I.s barn, barnbarn o barnbarnsbarn. Också min pappa o min farbror finns i tankarna då de mist sin syster. Faster, jag älskar dig. Vila i frid. Kram.

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...