tisdag 4 mars 2014

Inne i mars

En otroligt god bulle med kaffe på Skanssi
Sportlovet tog slut för 2 veckor sedan.
Börjar komma in i rutinerna igen. Efter sportlovet fick jag en förkylning, men den är nu borta.
I fredags var jag med dottern till Åbo. Synen har blivit lite bättre, men den är ännu dålig. Så få se nu om vi måste börja med lappbehandling igen.
I lördags hade vi systerdottern med familj på besök. Alltid lika roligt, man börjar vänja sig vid tanken på att man är gammelmoster :-)
Nu har tösen troligen magsjuka, och minstingen stegring.
Så vi har varit hemma och bara tagit det lugnt. Ska idag på ett möte angående lill-gossen. Tur man har 2 tonåringar som kan passa de minsta den stunden.
Hur jag ska bära mig åt imorron då jag har ett möte om äldsta sonen, det är en annan femma det.
Ibland kör det ihop sig, men det är smällar man får ta :-/
Ha det bra alla. Kram.

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...