måndag 31 mars 2014

Ditt o datt

Sista mars. I morron 1april.
Händer inte så mycket. jag bara som känner att jag inte hänger med. Går och är konstant trött :-/
I fredags var jag så trött att jag vid 18tiden lade mig på sängen för att se på min favvo-serie TrueBlood. Såg halva, sen vaknade jag vid 21tiden av att gubben väcker mig.
Troligen vårtrötthet, och en del får stress stå för.
En del dagar är otroligt jobbiga.
Barnen har varit "vår-yra"
De har så mycket extra energi så det är inte klokt heller. Hela helgen har de varit ute på gården och lekt.
Imorse hade vi en ovanligt lugn morgon, vilket jag tycker var skönt! Inget onödigt gräl alls. Ändringen från vintertid till sommartid gjorde att jag för en gångs skull fick väcka barnen istället för att de väcker mig. Yngste sonen var den enda som vaknade av sig själv.
Ikväll ska vi på föräldraträff, men denna gång kommer barnen med.
Ska bli kul (och hoppas barnen uppför sig "någorlunda")
Inte för att jag ställer stora krav på mina barn angående uppförande, men gränser har jag nog.
Yngste sonen får ibland "bus-attacker", och då de sätter in får åtminstone inte jag stopp på dem.
Nu ska jag göra hushållssysslor
Ha det bra. Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...