måndag 24 augusti 2009

Inskolning o förkylning

Var på inskolning med dottern till dagis idag o det gick jättebra. Fast dottern var vrålförkyld. Nu ligger hon med lite feber o ser på filmer.
Var just ner till biblioteket med de två äldsta grabbarna. Riktigt skönt var det, o nu sitter man då bara o slappar :-)
Helgen gick bra den med. Var bara hemma. Vi har fortfarande pratat o pratat jag o gubben. Finns mycket att prata om. Gubben har varit på bättre humör o likaså jag efter att vi börjat prata igen. Att något så "banalt" som att prata kan ställa till det så.......
Fick ÄNTLIGEN beställt byxor till de äldsta barnen idag. 5 par till dottern o 3 par var till de äldsta pojkarna. Får räcka för denna gång. Svårt att hitta såna som mina barn går med. Ingen av dem gillar jeans. O jag börjar inte köpa byxor som kostar typ 20-30€, not me. Så jag e nöjd med det jag hittade.
Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, disken.......
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...