söndag 15 november 2009

Helgen som inte blev som jag trodde :-)

Den här helgen blev inte som jag trodde den sku bli, men på ett positivt sätt :-)
Igår ringde gubbens kompis o skulle ha han med ut på baren, han ringde 2 ggr......
Båda ggr:na sa gubben nej, han ville vara hemma :-) O han stod på sig :-D
Vi satte o såg på film med barnen o hade det mysigt.
I morse ringde gubben till kompisen för att fråga om kompisen vill följa med o spela golf. Men kompisen sa nej. Surt, sa räven om rönnbären.......
Lite skadeglad måste jag säga att jag e. E glad att gubben blev hemma, fast han var lite frestad att fara. Han visste att jag o barnen ville ha honom hemma. O gubben sa själv att inte kan han hela tiden fara ut o lämna oss hemma :-) Bara bra att han erkänner det........
I morron blir det en flyg o fläng dag.
Gubben har ett par ärenden han ska fixa, dottern ska till dagis o minstingen ska vaccineras mot svininfluenssan. Min äldsta systerdotter ligger sen i fredags i svininfluenssa.
O så ska väl gubben o ge blod. Dit far inte jag, livrädd för nålar som jag e........
Ha en skön söndag :-) Vi hörs. Kram :-)

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...