lördag 28 november 2009

Har blivit dålig på att uppdatera bloggen.........
Har inte hänt så mycket nytt de senaste dagarna bara. Var på lilla julcafeét på torsdag i barnens skola. Fanns rätt mycket saker där. Köpte en sorts chokladrutor som var jättegoda.
I igår var vi till Kimito på ärenden o hade sen myskväll med gott o en bra film :-)
Håller nu på att städa lite. Det e Lilla Jul idag. Ska sätta upp adventljusstaken i köksfönstret, den e det första jag lägger upp av julpynten. Sen får det andra pyntet läggas till vartefter.
Tycker inte man ska julpynta alltför mycket först. Men det e jag det.
Gubben e o golfar. O igen har jag en "skräckkänsla"..........
Va om kompisen tjatar o gubben far med han till baren igen......? Hoppas gubben står på sig igen som han gjort ett par helger nu! Jag sa att jag inte vill att han far i så fall, men det har inte hindrat honom alla gånger inte.
Mamma fyller 59år i morron. Ska fixa ihop en present till henne senare då jag fått lillkillen att sova middag. Sen ska jag se om jag orkar skriva julkort idag också.
Ha det bar o Trevlig Lilla Jul :-) Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...