söndag 19 september 2010

Lite om egentligen ingenting

Har inte hänt så mycket den här veckan, annat än att jag inte mått så bra. Hade jätteont i ryggen i början av veckan. Mest tack vare att jag var flytthjälp åt min äldsta systerdotter.
I måndags fyllde min svärfar 62, och i onsdags fyllde min svärmor 61. Grattis i efterskott till båda.
I helgen har vi gjort absolut inget. Bara varit hemma. Grillade korv och kött igår, och såg tecknade filmer medan vi åt. Mums :-9
Gubben har hållit på och läsa en del skolmaterial i helgen, jag låg hela gårdagen med yrsel. Känner mig inte bra idag heller. Men ska försöka skriva lite brev idag. Ligger efter igen efter att jag inte orkat skriva på ett par veckor igen. Men.......
I onsdag fyller min ena systerson 5 år. Och på lördag e det V:s begravning :-( Inget man ser fram emot precis.
Ha det bra. Kram!

1 kommentar:

Vällingbysanta Claus sa...

Födelsedagar och begravning ...det blir tungt att kombinera dessa två saker på samma månad för dig.
Sänder en styrkekram och hoppas att du inte glömmer bort att ta hand om dig själv(inte bara familjen) mitt i allt detta.

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...