måndag 27 september 2010

Begravning och födelsedag

I lördags begravdes V i en vacker stilla begravning. Var hemskt att komma in i kyrkan o se den lilla kistan. Sov gott V :-(
Orkar inga säga mer om begravningen........
Efter begravningen for vi hem till min syster och hennes familj på kaffe. De ville inte ha kaffestunden i församlingshemmet.
Efter att jag kom hem, gjorde jag och familjen tortillas. Som vi sen åt medan vi såg en bra film. Fick huvudvärk efter att vi ätit. Var väl spänningen som släppte efter en mycket tung dag.
Igår var hela familjen ut på en promenad. Var rätt skönt,men kallt. Gubben for med de 2 äldsta till skogen för att hitta svamp. De hittade en del, som jag sen kokade och la i frysen.
Idag fyller jag 33 år, men jag kommer inte att fira. Tar en lugn filmkväll med familjen alt. att gubben läser sitt skolmaterial medan jag fortsätter "plöja" igenom Harry Potter böckerna :-) Har de senaste veckorna inte haft ork att riktigt göra något alls, har bara haft lust att läsa. Brevskrivningen har fått ligga nere, men börjar sakta men säkert få skrivlusten tillbaka.
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...