måndag 11 oktober 2010

En liten uppdatering...... :-)

Har av nån anledning inte sluppit in på bloggen...... Men å andra sidan har inget extra hänt heller så........
Har varit ett par lugna veckor. Hade en förkylning, som äntligen släppt. Har läst rätt mycket, o så har jag betat av brevhögen. Ligger dock efter ännu.
I fredags fyllde min kära bror 40, och idag fyller min äldsta brorson 10. Så igår var vi på kalas till dom. Var riktigt roligt :-)
Ska idag på 5årsgranskning med dottern, få se vad dom säger om henne.
Konstigt att man är lika nervös var gång man ska dit. Men.... Måste på samma gång boka tid för 3årsgranskning till minstingen. Ännu en vecka är man vårdledig, sen har man titeln Arbetslös. Hoppas nog på att jag hittar ett jobb fort. Är samtidigt lite nervös för att börja jobba igen, samtidigt ska det bli skönt. Ekonomin är ju ett evigt orosmoment, då man har liten inkomst. Som tur är e jag o gubben vana vid knaper ekonomi så på så sätt är det inga svårigheter. Viktigast är ju att man får lån o räkningar betalade, och mat på bordet. Allt annat är oviktigt.
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...