fredag 29 oktober 2010

5årig bröllopsdag :-)

Idag för 5år sedan döptes min o gubbens dotter. Samtidigt vigdes vi. Så jag o gubben firar 5årig bröllopsdag idag. Känns inte som 5 år, lika kära är vi ännu.
Själva firandet tar vi imorron, vi ska på kryssning Åbo-Stockholm-Åbo. Bara gubben o jag.
Annars allt som vanligt. Barnen är förkylda, ännu en gång. Den här höstens flunssor är extremt jobbiga o envisa.
Var till rådgivningen med 3åringen i tisdags, allt var bra. Igår var jag till arbetskraftsbyrån o diskuterade. Lutar åt utbildning, merkonom eller barndagvårdare. Av någon konstig anledning skulle det vara roligt att jobba med..... Kanske för att jag har mina 4 barn, o jag tycker om barn i dagisåldern. har svårare med barn i skolåldern. Har alltid haft........ Utom mina syskonbarn, eller mina egna :-) Ska njuta av helgen innan jag gör mitt beslut.
I helgen är det Allahelgons dag. Eller Halloween. Jag gillar inte Halloween, men däremot tycker jag att Alla Helgons dag är en fin helg. Tankarna går till dem som inte finns hos oss mera.......
Ha det bra. Kram o trevlig helg!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...