fredag 5 november 2010

11årsdag mm

En morgon för drygt 2 veckor sedan såg jag dessa fina djur komma ner vid grannens gård. De tog sen en promenad på 20m innan de hoppade ner på vår "åker" o skuttade vidare.
Men det var inte det jag skulle skriva om. :-)
Idag fyller mellangrabben 11år. Han kom just hem från skolan, så vi har ännu inte hunnit fira. 11år, otorligt vad tiden far. Nästa att fylla av mina barn är äldsta grabben som blir 13 i jan....
3årsgranskningen som minstingen var på gick bra. Allt var som det skulle. Vikten hade gått bra upp, han hade vuxit bra mm Gubben o jag var ju på kryssning förra helgen. Var riktigt skönt :-) Vi lyckades koppla av helt. Vi gjorde inte så mycket (måste man det då.....?) Blev dock lite sjösjuk på Ålands hav för det gick rätt höga vågor, men.........
Den 4.e december far vi på kryssning igen, denna gång far vi hela familjen :-) Ska bli roligt det också.
Annars inget extra den här veckan. Klippte håret i onsdags. Från att ha haft långt hår i nästan 5 år, så är jag nu kortklippt. Tycker det är jätteskönt! Har egentligen aldrig trivts med långt hår, men ville prova.......
Ha en bra helg! Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...