tisdag 7 september 2010

Mycket kort uppdatering

Har varit en bloggpaus igen, o kommer troligen att bli en igen. Kanske....
Har den senaste en o en halv veckan kämpat med en envis förkylning. Jag o 3 av barnen har haft den. Så man har inte riktigt orkat med att blogga.
I förrgår,5 september, hade jag o gubben varit tillsammans i 17år. Firade inget speciellt.
Igår fyllde dottern 5år. En stor dag för damen, som tycktes bli så vuxen helt plötsligt. Hade kalas på kvällen för mormor, morfar och äldsta kusinen. Hon fick bla en målarbok, färgpennor, en leksakstelefon, godis mm. Flickan hade en bra dag.
Tyvärr kommer dotterns 5.e födelsedag att för evigt vara förknippad med en hemsk händelse. Vill inte här på bloggen gå in på vad, av hänsyn. De som behöver veta, vet redan vad det gäller. Och dem som jag vill berätta åt, berättar jag åt på annat vis.
Men jag måste säga att denna dag e en av de värsta dagarna i mitt liv. Och tankarna går till dem som har en ännu värre dag än vad jag har.
Kram. Ha det bra.

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...