onsdag 17 april 2013

Ovälkommen gäst och lite annat

Fick en ovälkommen gäst till huset i morse.... magsjuka :-(
Lillgossen kräktes 6tiden i morse, yippie...
Själv mår jag inte heller bra, men det beror väl på att man sköljt ur lillgossens kräkfat ett antal ggr i morgon. (säger vi)
Dottern for iväg med mellangossen till skolan, och hon får vara på eftis tills de slutar skolan idag.
Annars har det varit en helt ok vecka.
Det vackra soliga vårvädret har bytts ut mot ett gråare väder, men idag försöker solen tappert bryta fram bakom molnen.
Det regniga gråa vädret har för all del gjort att snön smält i rasande fart, med vattenfyllda diken som följd.
En del av vägen vid hälsocentralen har (igen) rasat, gjorde lika i vintras då det kom så mycket vatten. Ett trasigt rör, som de inte visste var fanns var orsaken då. Nå, inte min huvudvärk det......
Var till skolan igår. Var rätt intressant föreläsning, men jag hade svårt att fokusera mig.... Var så otroligt sömnig...................
Jag och min klasskamrat satt båda och halvsov :-) Skulle ha behövt en STOR termos kaffe.....
Slog mig att med detta inlägg så kommer jag över 13inlägg i år. Skrev totalt 13 inlägg under fjolåret. Och nu 14 inlägg under årets 4första månader.
Skönt att få skrivlusten sakta men säkert tillbaka :-)
Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...