tisdag 13 maj 2014

Buzzador och Mors Dag :-)

Har sluppit med i en Buzzador-kampanj :-)
Ska testa dessa 2 produkter av Cillit Bang. Första "försökskaninen" blir vår äckliga vc-bytta..... Det blir ALLTID rostfläckar kvar (kommer från vattnet) hur vi än gnider och skrubbar.
Jag som verkligen avskyr att städa vc.n (låter oftast gubben göra det jobbet) ser fram emot att ta en dust med Cillit Bang :-)
Efter vc.n blir det dusch/bastu-utrymmet i källaren som ska testas :-)
Firade Morsdag i söndags. Fick fina kort och blommor av barnen :-)
Efter maten blev det bastu, och sen for vi till mina föräldrar en sväng.
Igår var lillkillen med förskola på en musikteater. Han gillade det skarpt. Han älskar musik :-)
Hade städdag igår också. Som tur var fanns det inte mycket att plocka bort, men dammsugbart fanns det..... Kan inte förstå hur det kan komma så mycket skräp o damm på 2 dagar... Jag är ingen städfanatiker, men tycker om att ha det städigt. Hatar dock att städa, så det brukar oftast se ut som ett bombnedslag hemma hos oss. Försöker nu hålla städigt, mest för att jag vill slippa skämmas om det kommer oväntade gäster hit.....
Idag fick jag också hem äldsta killarnas nya skor. Blev Canvas-skor denna gång. Ska snart beställa till de yngsta också. De behöver nya "somriga" skor :-)
Nu "skriker" flaskorna på mig att "Vi vill testas" ;-)
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...