tisdag 14 juni 2011

Mormor o annat

Mormor finns inte mera...
Stilla somnade hon in på kvällen 2.6. Känns konstigt, känns tomt. Har inga mor- eller farföräldrar mera. Mormor är uppe i himlen. Sörjer mormor, men känner mera lättnad över att hon inte lider. Vi visste alla att mormor aldrig blir bra igen. Hoppas hon är frisk o lycklig där hon är nu.
Hon begravas 23.6.
Samma dag mormor dog döptes hennes yngsta barnbarnsbarn.
4.6 var det skolavslutning för mina 2 äldsta barn. De har sommarlov nu.
Förra veckan hände inget annat speciellt. På torsdagen 9,6 var jag, gubben o de 2 äldsta till Kasnäs på familjekväll. Tyvärr var det bara vi o hon som är ledare för oss. Men det gjorde egentligen inte så mycket. Var roligt i alla fall. Vi spelade minigolf, grillade korv, o spelade minigolf igen :-)
har haft en vecka med dålig brevskrivningsinspiration. Hade förra vecka extremt hett väder. Jag gillar inte hetta alls. Nu är det omkring 13*C ute. Lite kallt, men man känner att man lever.
Igår var jag till Kimito, till arbetslöshetsbyrån o till en blomsteraffär för att beställa en sorgbukett till mormors begravning. Regnade som spön i backen i Kimito då jag stod o väntade på bussen hem. Som tur var var min svägerska i Kimito samtidigt, så jag fick skuts av hemma hem :-)
Idag finns det en hel del grejs jag borde göra, men jag vet inte om jag har lust att göra nåt...
Vi hörs. Ha det bra. Kram :-)

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...