måndag 5 augusti 2013

Kryssningsbilder

 Bjuder här på lite kryssningsbilder.
Maken och jag åkte på en kryssning bara han och jag i lördags. Och det var otroligt skönt.
Att bara vara, ingen stress. Bara egen tid, ladda batterierna och ta det lugnt. Var ju ett sånt otroligt bra väder! Så vi var mycket ute på däck och bara njöt.
Barnen hade det bra hos mormor och morfar. De hade grillat, varit ute i skogen, åkt till en strand och simmat, haft picknick...
En mamma och en pappa behöver ledig tid i bland de också.
Barnen har sista veckan sommar lov.
Skulle annars ha en bra fiilis i mig, men vaknade upp med en hemsk tandvärk. Om det inte ger sig idag, blir det ringa tandläkaren imorron :-/ Hatar tandvärk!
Nu ska jag försöka få kaffet uppdrucket, sen ge mig till affären.
Ha det bra! Kram!
 





2 kommentarer:

Unknown sa...

Viilka vackra kryssnings foton och nu längtar jag ännu mer ut på kryssning.Bokar snart en Åbo resa och jag har redan fått sällskaps erbjudande till den resan;)

Tina sa...

Härliga bilder ! Ja lite egentid är inte fel, gjorde ni rätt i ! Kramar

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...