onsdag 22 april 2009

Datorn funkar bättre än förut!!!!!!

Fy vad jag saknade datorn igår. Gubben tog den till en kompis för att se om de skulle få bort viruset i den. De körde vet ej hur många anti-virusprogram etc. Totalt 53 olika typer av virus var inne i datorn.........
Så nu e datorn rensad o mycket snabbare än vad den varit tidigare.
Har åtminstone lärt mig en läxa, o far inte flera gånger på nedladdningsidor. Hellre köper jag musik på cd i så fall.
Ute e det grått idag efter gårdagens ljuvliga solsken. Var med barnen till lekparken en stund, det var roligt för dem.
Såg två filmer igår också. Bad Taste ( en gammal film från 80-talets början) o Extrem Movie. Rekommenderar ingen av dem :-(
I förrgår såg vi på Get Smart. Den gillade jag.
Äldsta killen fick en panikattack igår då jag berättade att han skulle till tandläkaren idag. Den stackars grabben e extremt rädd för tandläkaren, har alltid varit det. O det kan man inget åt. Tycker synd om honom. Hoppas det går bra idag. Han har ett prov också idag, men det borde gå rätt bra.
Mellankillen har en bokpresentation, o där e jag lite rädd för att han får bakläxa........ Han förstod inte riktigt hur man ska presentera en bok. I mitt tycke gick det rätt hyfsat, men det e en annan sak sen vad läraren säger.
Nu ska jag ta itu med dagens övriga sysslor. Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...