lördag 11 april 2009

Långfredagen

Långfredagen gick rätt fort. Vi gjorde inget speciellt. Jag o äldsta grabben var ut på en lång o härlig promenad, bara han o jag. Då vi kom hem var han ute o lekte en stund.
På kvällen satt vi bara o såg på film/tv.
På natten kräktes äldsta grabben (tur att jag har haft ett tvättfat vid de två äldsta grabbarnas säng), så alla barnen har nu haft kräksjukan.
Gubben tog minstingarna ut på en promenad. Då dom kommer hem kommer jag att gå ut på en liten länk. Känner att jag skulle behöva lite frisk luft. Ska koka ärtsoppa också idag.
Annars e detta en dag som vi bara kommer att ta det lugnt. Bara slappa. Gubben tala om att han skulle ta o rensa rabatterna idag, få se om han gör det.
Ha en fortsatt trevlig påsk :-) Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...