tisdag 7 april 2009

Liten kort uppdatering

Lite kort om vad som hänt sist:
Dottern kräktes i fredags, o e först idag sitt vanliga jag. Igår kväll kräktes lillkillen, o gubben klagade i morse om att han mådde dåligt.
Själv har jag varit konstig i magen sen i fredags o inte haft någon matlust.
Idag e äldsta grabben på skolutflykt till H.fors. Dom ska till ett ställe som heter Heureka. Det e ett "museum" eller liknande för barn om vetenskap o sånt. Han kommer hem först klo 19.00 i kväll. Mamma skulle hämta hem mellankillen vanlig tid, o sen sku hon hämta äldsta grabben också. Det går på samma gång som hon hämtar brorsan flickor som e med på samma utflykt.
Ha det bra. Kram :-)

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...