måndag 13 april 2009

Denna söta lilla krokus blommar i ensam majestät i mitt trädgårdsland. Det e vår :-)
Var ut på en härlig vårpromenad med mina småpojkar (mellan- & lillkillen). Gubben var hemma med dottern o äldsta grabben. Trots allt har vi haft en fin påsk fast den gått i magsjukans tecken. Hoppas att det var slut på att kräkas nu. Inte ens memma har det blivit att äta i år.
I morron e vardagen här igen, med gubben på jobb o de två äldsta i skolan. Hoppas på fint väder att jag kan fara promenerande efter gossarna från skola. Skulle inte vilja be mina föräldrar pga att de nu har magsjukan sin tur...........
Såg bla en citronfjäril, nässelfjäril, sädesärla i blåsippor på mina tre promenader i helgen.
Ha det bra. Ska försöka skriva ett längre inlägg imorron :-)
Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...