lördag 25 april 2009

Kasnäs Bad=LJUVLIGT!

Jag o gubben var på en gemensam träff för föräldrarna till "special-barn" i Pargas o på Kimitoön. Vi var till Kasnäs Bad, var helt ljuvligt. Jag o gubben provade på hydrospinning. Jobbigt, men samtidigt skönt. Det var några till som passade på att prova det.
Efteråt åt vi på Kasnäs Paviljong, där dom alltid har jättegod mat, speciellt fisken.
Sen var vi på en föreläsning om hjärngymnastik som också var rätt intressant. Funderar på att leta rätt på ett par böcker i detta ämne som föreläsaren rekommenderade. Skulle kanske hjälpa mina två äldsta att få lite lättare i skolan tex.
Nu har jag just ätit ostbågar med barnen. Gubben for till en av hans kompisar. De skulle kanske fara ut på en öl, men det var inte 100% säkert.
Jag njuter av att vara ensam lite. Jag ska ta o läsa en bok eller slappa vid datorn eller se en film bara jag lagt barnen. Ljuvligt......... :-)
Egen tid kan man inte få för mycket av.
E det fint väder imorron tar jag barnen ut på promenad, kanske gubben med ;-)
Kameran får följa med. E som jag sagt tidigare, fotograferingstokig :-)
Kramar, o ha det bra

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...