måndag 28 januari 2013

Lite om det som hänt

Ett snöhuvud mellangossen gjort :-)
Ok.... Vart igen en paus. Har lite svårt att hitta min blogginspiration. Vill hitta den men...
Nå i alla fall.
Var ju ut med gubben en lördagkväll, till Strandhotellet här i Dalsbruk. Ett lokalt band, Twilight rock and roll band spelade. Var massor med folk, och vi hade roligt. Drack en (halv) cider innan jag o gubben vid 12tiden blev trötta och for hem. Dricker annars inte mycket alkohol heller så :-)
På måndagen 21.1 fyllde min äldsta son 15. Vi firade med glass och han fick presenter. Han verkade nöjd med sin dag.
22.1 började jag skolan igen efter jullovet, och direkt fick man mycket att tänka och fundera på. 3examensdelen som började och i vår eller hösten blir det att ta examen i dem. Sen har man 2 examensdelar kvar innan man blir klar i höst.
Hade 2 förkylda barn hemma en dag förra veckan.
Denna vecka ser ut att bli lite lugnare, men nästa vecka blir bråd då jag skall till Åbo med minstingarna, sen ska jag på 1.a hjälp till Pargas etc etc.
Februari blir en hektisk månad, med mycket spring hit och dit.
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...