fredag 14 juni 2013

Det närmar sig

Ett bildmontage jag gjorde förra veckan
Denna vecka har varit........ Intensiv.
Inte tyvärr på ett bra sätt. Barnen har varit hopplösa!
Grälat, gnällt, bråkat... ARGH! Försök sen få städat, putsat osv då man var 5e minut får redat ut gräl, vara skiljedomare. Jobbig vecka räcker inte som beskrivning.....
Äldsta gossens konfirmation närmar sig, i övermorgon är det dags.
Hoppas allt lugnar sig efter det, men tyvärr tror jag inte det....
Nästa helg är det midsommar, då ska jag fixa min smaskiga Midsommarsallad :-9
Barnen väntar dessutom ivrigt på att åka upp till Kokkola, till fammo o faffa och kusinerna. Det gör dom virriga som bara den.
LÄNGTAR tills maken får semester....... Barnen är lugnare (läs snällare) då gubben är hemma. Åtminstone känns det så...
Men... C'est la vie. Sånt är livet.
Just nu (läs för tillfället) är alla 3 sönerna på övre våningen, eller vinden som jag säger och leker. Dottern sitter och tittar på en film.
Jag ska ta en kopp kaffe, och kolla på frosting recept, till cup cupcakes.
Ska kolla på goda tårtfyllningar också, och hämta inspiration :-)
Förresten..... Det regnar idag :-) SKÖNT! Har saknat regn, efter veckor av sol. Hoppas dock det inte regnar på söndag.....
Ha det bra. Kram!
Ett bildmontage till som jag gjort

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...