fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!!!!

Bara 7 timmar kvar av 2010. Sen får man skriva 2011.....
Året slutar hos oss som sjukstuga.... Gubben fick fara till läkare igår, öroninflammation. Så han e på antibiotikakur. Lillgrabben e förkyld o hostig. Dottern trampade på en spik så hon haltar nu. Annars e allt lugnt. Dagens mat blev hemgjord pizza. Mums. Jag o familjen gjorde slut på 2 ungsplåtar pizza. Snacka om strykande åtgång :-)
Nu e de två äldsta ute o leker, gubben vilar medan han läser skolmaterial.
Jag o gubben ska ta o spela bordbiljard senare, som vi gjorde i fjol också.
Någon fundering över året som gått gör jag inte nu. Har varit ett jobbigt år igen, men jag önskar inte att det blir ett lättare år nu. Det gjorde jag ifjol, o så hur detta år blev.........
Hoppas alla har en fint slut på 2010, o ett riktigt gott 2011. Nu ska jag fara o titta på gubben då han lär dottern spela biljard
GOTT NYTT ÅR!!!!! HA DET BRA!!! KRAM!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...