måndag 29 juli 2013

Lite bilder från Traktorkavalkaden

 Här är lite bilder från Traktorkavalkaden i Brusaby i Kimito.
Förra veckan var både lugn och jobbig..
Lugn för att vi inte hade nåt extra program.
Jobbig för det var en HET vecka, och barnen har varit helt upp o ner. Nu märker man på barnen att de verkligen behöver komma tillbaka till skolan, tillbaka till våra vanliga rutiner.
Tycker just nu att de inget annat gör än grälar just nu.
Dessutom var maken min ett par dagar på övertid förra veckan.
Helgen var.... lugn och jobbig.
Maken var på lördagen och fiskade med 2 kompisar, och jag var hemma med barnen. Det var inplanerat, men jobbigt i alla fall. På söndagen igår var vi på en het promenad hela familjen. Var faktisk ganska skönt.
Sen var vi bara hemma, tog det lugnt. Var ju så otroligt hett.
Idag är det mulet. En ganska trevlig omväxling.
Denna veckas onsdag fyller gubben 36. Och på lördag.... Kryssning på tuman hand... Ska bli skönt! Behöver få komma bort en stund från barnen. Och jag tror barnen behöver komma bort från mig en stund :-)
Jag älskar mina barn, men ibland behöver man komma bort, få vara sig själv. Inte bara mamma.
Om 2 veckor börjar vardagen igen.
Ha det bra! Kram!






Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...