fredag 14 november 2014

Grått o dystert

 Denna tid på året avskyr jag. November....
Grått och dystert
Känner mig nere och värdelös. Barnen är inne i en period då de inte lyssnar på mig alls. Jobbigt är bara förnamnet just nu.
Humöret och orken är på noll. Dagarna segar sig fram. Trivs inte alls. Är så trött på att alltid få mothugg av barnen om jag tex ber dem klä på sig på morgonen.
Usch
Finns en ljusglimt som jag försiktigt ser fram emot. Men jag vågar inte ropa hej innan jag är över bäcken så att säga..
Kan hända mycket ännu, innan vi är där.
Annars inte mycket nytt, Lillgossen fyllde 7 i oktober. Gubben och jag hade vår 9åriga bröllopsdag 29oktober. Sen fyllde mellansonen 15år 5november.
Livet går sin gilla gång.
Ha en bra kväll. Ha det bra. Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...