fredag 25 december 2009

En fin jul hittills

Juldagen..........
Blev en fin jul, bättre än jag trodde den skulle bli. Efter diverse julstök på förmiddagen for vi till gravgården för att tända ljus på mina farföräldrars grav. Sen for vi hem, och började med maten. Svärföräldrarna kom sen en 4-tiden på eftermiddagen, till barnens förtjusning :-)
Vi åt middag, o sen blev det en väntan på tomten....... För barnen lång väntan.....
Efter att julklapparna delats ut, lekte barnen en stund medan vi vuxna satt och pratade. O sen blev det läggdags.
Idag bjöd jag mina föräldrar över på kaffe så att de skulle hinna träffa mina svärföräldrar innan de åkte. Var riktigt trevligt :-) Nu e det bara vi i familjen hemma igen, på ett vis skönt o på ett vis inte skönt. Skulle vara kul om svärföräldrarna skulle vilja stanna ett par dagar åtminstone, men jag förstår dem. De har sitt att syssla med hemma, o de har lång väg att köra innan de e hemma.
Nu ska jag njuta av en stunds lugn medan lillen sover o de andra ser på film :-)
Ha det bra o en skön fortsättning på julen. KRAM!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...