måndag 21 juni 2010

Äntligen fick dom varann! Plus vad vi gjort... :-)

Vill gratulera Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel till äktenskapet. De sade JA till varann i lördags 19.6. På dagen 34år efter att Sveriges Kungapar sa ja till varann.
Var ett otroligt vackert bröllop. Sa då de förlovade sig att jag skulle vara på plats i stockholm. Men tyvärr hade jag inte möjlighet till det...
Men jag fick se det på tv :-)

Men, det var inte det jag hade på hjärtat idag.
Liten uppdatering om egentligen ingenting.... *skratt*
Gubben har arbetspraktiken, jag e hemma med barnen. Vi e på promenader o håller hushållet flytande.
Förra helgen var vi på kalas för 2 av mina brorsbarn. Högljudda brorsbarn har jag, men....
Den här helgen har vi bara slappat. Tagit det lilla lugna. Igår var hela familjen på promenad, och efter maten var vi ut på en biltur. Efter bilturen mumsade vi glass :-)
Gubben har efter att han började arbetspraktiken varit väldigt avslappnad.
Tycker det dessutom gör bättre att ha alla barnen hemma. De äldsta 2 har börjat lära sig lägga tvättmaskinen igång :-) Och de vet ganska bra vad som ska tvättas samtidigt. Är stolt över min 2 stora pojka. Även om en del dagar e så jobbiga att man redan 12-tiden på dagen har lust att lägga barnen o sova......
Annars inte så mycket nytt. Dagarna ser lika ut, men jag har inget emot det.
16-18.7 ska vi med barnen på hemlig resa :-) Säger först efteråt vart..... ;-)
Ha det bra.

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...