måndag 7 februari 2011

Inte så mycket nytt här...






Händer inteså mycket nu. Gubben blev färdig med sin utbildning förförra veckan.
Förra helgen var vi o hälsade på storsyrran med familj. Var roligt att träffa de syskonbarnen :-) Vi besökte också V.s grav...... :-(
Förra veckan var jag sjukskötare.
Barnen har alla åkt på en rejäl förkylning som inte vill ge sig :-/ De 2 äldsta är i skolan nu, minstingarna hostar o snörvlar här hemma. Dottern klagade igår på öronvärk, så jag misstänker det inte blir dagis för henne imorron. Hon är ännu hängig, stackars damen min.
Själv börjar jag bli förkyld också :-/
Den här helgen har varit rätt lugn. Har inget speciellt gjort, bara varit hemma.
Igår var en vacker solig dag, man kände våren i luften. Var med barnen ut på en skön promenad. Och då vi kom hem klagade då damen på öronvärk....
Idag är det kallare, men solen skiner halvklart. Tills imorron är det lovat snöstorm, yippie..........
Ha det bra alla :-) Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...