söndag 27 februari 2011

Lite om helgen

Så här långt har det varit en fin helg.
Var till Åbo igår hela familjen, skulle söka efter en del grejer.
Först var vi till köpcentret Mylly där vi bla hittade nya vinterrockar till de äldsta sönerna, gummistövlar till dottern o mjukisar till mig. Köpte en del andra småsaker också. Det finns så mycket att se där så huh huh :-) Vi träffade dessutom min lillasyster där, såman fick umgås med henne också.
Efter Mylly for vi till Ikea där vi köpte nya tallrikar, både djupa och flata, glas o 2 stekpannor.
Vi hade tänkt fara till den rätt nyöppnade köpcentret Skanssi också, men de minsta 2 var efter Ikea så trötta o gnälliga att vi åkte hem. Då vi kom hem åt vi, såg på film o bara tog det lugnt. Gubben var ut på ett par öl med sin kompis igår. Kom hem "mänsklig"tid så....
Idag står bla disk, tvätt, städning o brevskrivning på min agenda. I morron börjar vardagen igen med skola o dagis efter ett skönt sportlov. O i övermorron är det mars redan........
Ha det bra. Kram :-)

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...