lördag 25 januari 2014

Pirr i magen inför "dejt"

Mitt skumpa-glas på nyåret 
Idag ska jag o maken på "dejt"
Vi ska på Winterrock på Strandhotellet ikväll.
Mamma o pappa tar barnen till sig över natt. Senast jag var med maken ut en lördagkväll var för ett år sedan..... Och då räknar jag inte de fåtal kryssningar vi gjort.
Ser fram emot att få ha gubben för mig själv ikväll :-)
Äldsta sonen "överlevde" sin utbildningsprövning. Bra gick det, fast gossen hade hemlängtan första kvällen. Verkade en vara en bra skola och han fick några nya kompisar direkt. Då han kom hem i onsdags firade vi med glass, han fyllde 16 på tisdagen.
Blev ett kort inlägg, men det pirrar för mycket i magen för att jag ska kunna fokusera :-)
Ha de bra. Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...