måndag 19 oktober 2009

Hemma igen, lillkillens födelsedag

Sådär ja...... Så var vi hemma igen efter resan till Karleby.
Var en fin vistelse vi hade där, men tiden gick lite för fort. Hann inte med just någonting. Hade lite otur med vädret, så jag var inte ute med småttingarna. I förrgår var marken vit då vi vaknade :-)
Idag fyller lillkillen 2 år. Han var 52 cm o vägde 3,4kg ca. Ska kolla upp den exakta vikten senare. Han märker inget av att han fyller. I present fick han byxor o kalsonger med Blixten McQueen från filmen "Bilar". Nu undersöker han som bäst min handväska.....
Ska på föräldrasamtal till dotterns dagis idag. Dottern e smått sur för att vi ska till dagis o inte hon :-)
De 2 äldsta e i skolan. Vardagen e här igen. Måste definitivt ta itu med min brevhög, som vuxit sig hög. Har inte haft tid/ork att skriva.
Läste under Karlebyvistelsen ut Camilla Läckbergs nya bok "Fyrvaktaren". En bra o spännande bok som jag rekommenderar varmt.
Ha en bra måndag. Vi hörs. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...