fredag 2 oktober 2009

Liten uppdatering inför helgen

Har inte blivit av att skriva de senaste dagarna, men å andra sidan har inget speciellt hänt heller......
Har hållit på med hushållet, o gubben har ett par dagar "ockuperat" datorn. Han fick sin gps-navigator igår, o nu vill den inte samarbeta alls.....
Så jag hoppas inte gubben e förstörd hela helgen om han inte får den att fungera. Han var till sin kompis o fixade datorn, som ju krånglat rätt mycket. Så nu funkar den rätt bra. Bara hårdskivan som lite.......trixar........
O så har vi en ny dator, som jag för tillfället sitter o testar. Lite konstigt med en till maskin i huset.
I morron e det skoldag för barnen, fast det också e lördag. Det e en skoldag som vi föräldrar skall vara med på. Mamma ska passa minstingarna så länge.
Håller på att läsa Stephenie Meyers nya bok "Genom dina ögon", men kan ännu inte säga om jag tycker den är bra eller inte...... Liten besvikelse för mig efter Twilight-serien.... Men...... Kanske den blir bättre. Har hunnit läsa ett 50-tals sidor hittills.
Snart kommer äldsta killen hem. De 2 äldsta fick sina efterlängtade mobiltelefoner i måndags. O lite gräl har det blivit redan med anledning av det...... De förstår inte att de inte kan ringa för minsta småsak hem onödigt...... Eller bli o maska på vägen hem från skolan, bara för att jag ska ringa o säga att de ska hem ett antal gånger........ Barn.....
Ha en bra helg. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...