onsdag 14 oktober 2009

Idag ännu, sen höstlov

Har en fullspäckad dag framför oss idag.
Då de 3 äldsta kommit hem från skolan så styr vi kosan mot Karleby o svärföräldrarna.
De 2 äldsta pojkarna har höstlov nu imorron o fredag så vi passar på att ta en tur upp.
Kalaset i söndags var roligt. Trevligt faktiskt. Barnen uppförde sig bra mot vad dom brukar :-)
Igår var gubben till Åbo för att kolla hur knät läkts. Bra e det inte o eventuellt blir det en ny (o större) operation på våren...... Kul.
Han har troligen knäskålen på nåt vis snett eller fel eller nåt... Blir det operation....... tar de ut hela knäskålen o lägger in den på nytt, förhoppningsvis på rätt läge. Låter verkligen roligt, eller hur?
Gubben passade på att köpa billiga jeans också medan vi var i Åbo. I Tarjoustalo hittade han 4 par snygga jeans för 10euro paret. Dessutom mjukisbyxor 10euro paret....... En rätt bra butik men med mycket krims-krams också.......
Nu ska jag slappa lite innan jag på allvar börjar packa :-)
Ha det bra. Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...