måndag 24 maj 2010

Hej igen


Bloggen strular igen.....
Jag, gubben o minstingarna e förkylda igen. Hettan har ÄNTLIGEN för denna gång gett med sig. Jag önskar hettan tillbaka senare. Då man inte e sjuk med hosta o snuva. Inget kul alls. Minstingarna har dessutom sovit jättedåligt tack vare att det varit så hett o hemskt på natten trots öppna fönster.......
På torsdagen var jag o gubben på föräldraträff. Var roligt, vi var på den lokala pizzerian och åt pizza. Gott, gott :-)
På lördagen var de 2 äldsta grabbarna på kalas till min brorson som i sommar fyller 8år. Han har alltid kalas för sina kompisar innan skolan slutar.
Annars allt som vanligt. Jobbar på att få min brevhög ner, samtidigt som jag håller på att läsa den sista boken i Twilight-serien "Så länge vi båda andas" (eng. Breaking Dawn)
Förra veckan gick åt att städa. Borde städa idag också, men jag tar en lugn dag idag. Förkylningen gör mig så trött. Det är väl en dag i morron också, eller..... Får vi hoppas i alla fall.....
Ha det bra. Ska ta mig en kopp te, så jag får nåt varmt i mig :-)Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...