tisdag 18 maj 2010

Hett, hett, hett......

Har lite problem med datorn eller e det själva blogspot som för tillfället inte gillar datorn......
Hursomhelst....
Jag har hett. Det har 5 dagar nu varit OTROLIGT varmt. Värmebölja i mitten av maj.....
Nu är det redan 21*C i skuggan. Jag gillar att det blev varmare efter den långa vintern, men inte att man i förra veckan använde tjocka jackor o nu använder man shorts. Blev lite för mycket för hastigt........
Försätter det så här, så börjar jag snart tvätta mina mattor. Man vet ju inte hur varm eller kall sommaren blir.
Annars inte mycket nytt här. Var på äldsta systerdotterns 18-årsfest på lördagen. Egentligen fyllde hon redan 28.4 men kunde inte fira då. Kul var det hursomhelst. Min dotter lekte mycket med min yngsta systerdotter som är 8.
Har dessutom försökt mig på att städa huset nu då jag e ensam hemma med min minsting. I förrgår slängde jag ut allt onödigt från sovrummet, igår tog jag hallen och yttre trappan. Kan hända jag tar vardagsrummet och/eller köket idag, men jag vet inte ännu. Det e så varmt.....
Ligger dessutom efter med min brevhög eftersom jag varit uppslukad (än en gång) i Twilight-serien. Tror det är tredje gången jag läser igenom den :-D Cant help it........
Och en sak till. Grattis i efterskott till mina föräldrar som firade 40årig bröllopsdag igår :-)
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...