lördag 1 maj 2010

Trevlig 1.a maj :-)

Trevlig 1.a maj!
Det firas idag. Vi kommer väl att vara hemma o ta det lugnt som vanligt. Äldsta grabben har feber o troligen regnar det ute........
Kan hända att vi tar en liten promenad till fritidsgården för att köpa munkar, men det e osäkert ännu.
Hemlagat mjöd skall vi dricka iallafall :-)
Igår firas det Valborg, eller Vappen som jag säger. Vi grillade kött o korv, och åt ost, bröd o sallad till. Mums mums!
Igår var vi till Åbo med dottern för att än en gång kolla upp hennes öga. Trots 2år av olika metoder för att bota hennes skelande öga så har det inte blivit bättre. Så det blir ögonoperation på hösten.......... Va kul att ha det att se fram emot :-( Men det är för flickans bästa. Vill inte att hon ska behöva se dåligt med ett skelande öga. Om inte operationen görs, blir tösen i princip enögd.........
Annars har vi inte gjort så mycket. har hållit på här hemma o grejat. Om 2 dagar börjar gubben studera så jag e lite nervös för hans skull. Själv e han också lite nervös över hur det skall gå :-)
I förrgår om natten murrade åskan........
Har inget minne av att jag någonsin skulle ha hört åskan i april.

Nu ska jag dricka morgonkaffe. Så jag vaknar ordentligt :-)
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...