måndag 10 maj 2010

Up to date......

Ligger lite lågt med bloggen just nu, det e så mycket annat nu som tar min tid. Jag o familjen försöker hitta vardagsrutinen igen efter att gubben min började studera i måndags. Alltså förra veckan. Rätt bra har det gått men barnen har varit lite om sig och kring sig.
Dessutom har jag en förkylning nu som tar mina krafter. Jag hostar och snörvlar...........
Igår var det morsdag. Jag blev uppvaktad på morgonen av barnen som jag mig presenter de gjort själva. Stoltast var dottern som på dagis gjort en liten griffeltavla :-) Och mina 2 stora gossar hade gjort jättefina kort :-) Mina fina barn <3
På förmiddagen for vi till mina föräldrar och uppvaktade min mamma. Min äldsta systerdotter var också där. På eftermiddagen skulle de till min mormor, men vi hoppade över det i år eftersom jag igår hade lite feber och var rätt risig......
Inte e jag bra idag heller, men jag måste hålla mig uppe för barnens skull.
Idag är det 4 år sedan min kusin G tog livet av sig. Hoppas hon har det bra där var hon är nu. Skickar mina tankar till hennes 3 barn och 2 barnbarn som aldrig fick se sin mormor......
Nu ska jag ,trots att jag skulle vilja sova, ta och lägga disken i maskinen och en maskin tvätt att tvättas. Ha det bra, tills jag lägger in ett nytt inlägg igen.
Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...