fredag 6 september 2013

För 8år sedan och 3år sedan

Dotterns drömrum :-) (bilden lånad från internet)
Idag för 8år sedan föddes en liten tös på 3200g och 50cm.
Samma dag drog orkanen Katrina in över New Orleans och bensinpriset låg på 1,50€
Dessa 2 händelser har etsat sig fast i huvudet på mig :-)
Idag fyller min dotter 8år. Morgonen började med att hon kom ner smygandes innan gubben for på jobb. Hon fick en liten present. Den "egentliga" presenten får hon senare, då hela familjen är hemma.
Hoppeligen blir hon glad av sin present :-)

Idag är det också 3år sedan V dog.... Saknaden är stor, hoppas han har det bra där han är. Ikväll då vi firat dottern tänder jag ett ljus för ängeln V.

Igår var jag på föräldramöte för 7orna. Kom egentligen inget nytt, men en del. De har ju nya lärare, och så lite allmän info.
Mellansonen trivs bra i "högge", och hans klass fick beröm för att de är väluppfostrade.
Igår hade jag o gubben varit tillsammans 20år. Otroligt!
Det känns inte så länge :-)
Nu ska jag packa in dotterns present, och jobba lite på distansuppgiften.
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...