söndag 12 maj 2013

Trevlig Morsdag!

Trevlig Morsdag alla!
Har haft en av våra bättre helger denna helg, även om jag nu märker på äldsta sonen att det varit "programändring" igen... Han är "lite" retlig av sig, skriker som en ilsken gris mellan varven här......
Igår var på Lådbilsrally som ordnades i Kimito. Var kul att titta på.
Köpte 6st lotter, fick 3 vinster :-)
De hade också brandbilar man fick se på, det blev utryckning mitt i så man fick se lite "drama"
sen hade de några veteranbilar, motorcyklar och en mönkijä på utställning.
Innan vi gick tillbaka till bilen, gick vi en tur genom Sagalunds hembygdsmuseum.
Lägger bilder därifrån senare.
Och så åt vi glass.
Imorse blev jag uppvaktad av mina barn :-) Sen fick vi besök av syster med gullunge.
Jag slapp laga mat idag, gubben grillade kött och korv i öppna spisen, som vi åt med sallad och ost. Mums :-)
Och sen for vi en sväng till mor och far, träffade min moster med man där också.
Nu väntar ännu bastu, sen då barnen lagt sig ska jag se en bra film med gubben.
Ha det bra. Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...