torsdag 29 oktober 2009

4-årig bröllopsdag :-)

Idag firar jag o gubben 4årig bröllopsdag. Men vi firar först imorron då vi med de äldsta pojkarna far på Monster Jam i Helsingfors :-)
Ska bli spännande!
Man känner sig som ett litet barn på julafton :-) Lill-killen sover, dottern e på dagis o stora pojkarna e i skolan. Den äldsta grabben har historie-prov idag. Hoppas det går bra för honom. Han hade lite svårt att förstå vad det handlade om..... Historia e inte lätt, så jag håller tummarna.
Gubben har varit på dåligt humör. Han försöker förstå vad en läkare menar då han på 2 olika papper skriver olika........ På ena står det att det ska bli en ny operation, på andra att det kanske blir...... Så gubben går o morrar här hemma. Tack o lov e det ju inte oss han e arg på, men jag e lite tyst för tillfället o låter honom morra på- Han måste få den värsta ångan ut.
Föräldraträff e det ikväll också. Blir väl jag som far dit ensam. Fick ingen barnvakt så......
Tror inte gubben e på humör att komma med heller. O så slipper jag ut lite jag också :-)
Har efter ett par veckors minskad brevskrivnings-inspiration så har jag nu kommit rätt bra ikapp i brevhögen. Vilket känns skönt :-) Vill inte att mina brevvänner ska behöva vänta allt för länge på svar från mig. Läsa har jag inte orkat heller. Håller ännu på med Stephenie Meyers "Genom dina ögon". Kommer inte vidare med den......... Får ta tag i mig själv o läsa den färdigt.
Nu ska jag ta o göra någon nytta innan barnen kommer hem :-)
Ha det bra. Kram

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...