lördag 31 oktober 2009

Monster Jam!

Jag, gubben o de 2 äldsta grabbarna var på Monster Jam på Hartwall Arenan i Helsingfors igår. O det var det bästa jag varit på! Helt otroligt att se med egna ögon de stora Monstren :-)
Min All-Time-favorit av Monster Jam e bilen på bilden "Grave Digger. E väl en av de mest kända Monster Jam-bilarna som finns..... OBS! Bilden har jag själv tagit :-)
Pojkarna gillade showen skarpt fast de började bli trötta mot slutet o sov i bilen hem. Men de var snälla o det gick bra, trots lång väntan o äldsta grabben klarade folkmassan bra, han som inte tycker om mycket situationer med mycket folk.
Idag har gubben varit med kompisen o golfat. O nu for de till puben för att spela biljard....... Slutar väl som vanligt att han kommer hem 3-4-tiden inatt.........
2 helger gick det, sen for han ut igen....... Få se om det varje helg igen. Gubben säger att det inte blir det, men det har han sagt förut o. E lite förbannad, men vad kan jag där? Han vet vad jag tycker, han for ändå........... Motvilligt, sa han själv, kompisen ville att han skulle komma. O gubben har svårt att säga nej...........
Har dessutom "den tiden på månaden" så det tar på humöret också....... Hoppas, hoppas, hoppas.......... Att han kommer tidigt hem.........Att han inte far ut på länge sen......... Hoppas kan man ju alltid........
Ha en trevlig Halloween i alla fall. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...