söndag 22 november 2009

Söndag igen då.......

Jestas vad veckorna går fort.......
Söndag idag redan. Gubben e o golfar. Han har hållit sig hemma i helgen, o det har varit skönt. Vi har bara tagit det lugnt. Igår grillade vi kött o korv o åt sallad till. Såg på film medan vi åt, var riktigt mysigt.
I torsdags fick de 2 äldsta gossarna sina vaccinationssprutor mot Nöff Nöff-sjukan. Enda biverkningen de fick var ont i armen o den äldsta grabben blev lite hängig. På tisdag ska jag fara o vaccinera dottern.
I morron ska vi till Åbo med dottern till ögonläkaren. Få se hur det går då.......... Hon tycker inte alls om att gå dit......
Mamma lovade passa de äldsta 2 efter skolan om vi inte hinner hem tills de kommer hem från skolan. Funderar på att fråga mamma om hon skulle kunna ta lillkillen också, så skulle kanske dottern vara lugnare. Hon gillar inte alls att fara dit. Men, hon e bara 4. Vilken liten unge gillar läkare.......
Nu ska jag göra någon nytta, o ikväll blir det brevskrivning innan kvällens Lost-maraton. Gubben o jag har sett säsong 1 o nu halva 2:an på drygt 2 veckor. Plöjer igenom typ 2-4avsnitt per kväll :-)
Ha det bra. Kram :-)

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...