måndag 30 december 2013

Lite om Julen

Vår julgran

Julen firades ganska lugnt här hemma.
Vi var till gravgårdarna och tände ljus, åt god mat och delade ut julklappar.
Spelade spel och tog det lugnt.
På juldagen fortsatte vi i samma lugna takt. Spelade spel, åt det som fanns kvar av julmaten. Hade också besök av systerdotter med familj.
Lilltösen hade vuxit
På annandagen var det ÄNTLIGEN sånt väder att vi kunde gå ut på en långpromenad hela familjen!
Vi gick en verkligen lång promenad :-) Men det var skönt.
Sen passade vi på att hälsa på mina föräldrar och träffa lillasyster med gullunge. Hemma igen åt vi tomtegröt och blandfruktsoppa.
Sen har vi bara tagit det lugnt.
 Igår låg jag däckat av ett yrselanfall som jag smått känner av idag ännu :-( Är trött och tung i huvudet.
Idag är gubben på jobb igen efter en vecka med semester o jul.
Imorron firar vi nyårsafton och 19årig förlovningsdag. Dessutom fyller yngsta systerdottern år.
Ha det bra. Kram!



Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...