tisdag 31 december 2013

Tack för detta år

Åter igen årets sista dag.
Åren går fortare o fortare tycker jag i alla fall
. Årets sista dag är grå. Ifjol hade vi snö, men det regnade på nyårsaftonen.
Gubben är förkyld, men på jobb. Alla barnen är ute på gården och leker. Huset doftar av mini-donitsar som ska bli vårt nyårsmys. Älskar min mini-donits maskin. Choklad på bara så... Mums :-)
Året som gått har varit ett ganska bra år. Min kusin fick en dotter, min systerdotter fick en dotter. Min äldsta son konfirmerades. 2 fina kryssningar gjorde vi.
Har också varit ett hektiskt år, men man klarar det på sätt eller annat. Jag fick igenom min sista examen.
Vi miste lillmissen vår :-( Saknaden är stor ännu.
En av mina favoritskådespelare gick bort, Paul Walker. Nelson Mandela avled.
Fick några nya brevvänner, tyvärr miste jag en brevvän också.
Nytt år, nya utmaningar.
Har min examen att ta, mellansonen konfirmeras, vi har lite planer som jag inte avslöjar här ännu, äldsta sonen börjar yrkesskola......
Tack för detta år. Återkommer nästa år.
Sköt om er. Kram

1 kommentar:

Tina sa...

Ja livet är både sorg och lycka i en salig blandning. Önskar er ett bra 2014, kramar

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...