torsdag 2 juli 2009

Dagskryssning i morron!!!!!!!

Ingen kan väl se att jag älskar filmen Twilight :-)
Har läst de 2 första böckerna "Om jag kunde drömma" (eng. Twilight) o "När jag hör din röst" (eng. New Moon) o de är superbra. Nu läser jag bok nr 3 "Ljudet av ditt hjärta" (eng. Eclipse) o den e lika bra som de andra. En fjärde bok finns också av författaren Stephenie Meyer, "så länge vi båda andas".
Veckan som gått har gått hastigt. Varmt har det varit. Utom tisdagen, tror det var måndagen eller tisdagen. Då var det helt lagom temperatur för mig.
I morron blir det dagskryssning Åbo-Åland-åbo med min minsting, mina föräldrar o syskon. Ska bli skönt o hoppas vi får fint väder o roligt.
Inte ofta man får träffa syskonen utan familjer. Brorsan träffar man ju alltid nu o då eftersom vi har barnen i samma skolan o han bor inte långt från mig. Lillsyrran träffar jag nästan alla dagar, hon bor också på samma ort som jag. Men storsyrran träffade jag senast i fjol somras. Fast hon bara bor ca 60-80 kom från oss så blir det inte av att åka dit ofta. O hennes familj e inte ofta hit heller.
Men nu får man träffa henne!
Ha en bra en, o så hörs vi igen då jag kommit hem från pappas 60årskalas. Kryssningen alltså :-)
KRAAAAAAAAAM!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...