tisdag 14 juli 2009

Jag har dem!!!!!!!!

Idag fick jag dem äntligen!
Mina två efterlängtade böcker "Ljudet av ditt hjärta" o "Så länge vi båda andas"(eng. Breaking Dawn)
Så nu vet jag inte om jag skall skriva brev idag eller läsa............
Läser jag blir det att sitta uppe sent om jag känner mig själv rätt :-)
Var totalt ner 3 ggr på olika ärenden till byn idag.
Först promenerandes med dottern. Sen med cykel efter en del saker som jag glömt gången före.
O en tredje gång efter böckerna från Matkahuolto dit de kom.
Gubben fick sina Metallica-skivor idag, så det har spelats Metallica hela dagen idag :-)
Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...