måndag 20 juli 2009

Måndag som börjar bra............

Igen en bra anledning anledning att "älska" måndagar..............
Gubben for ut på "en" öl med sin kompis igår. Inget med det.....men då gubben hoppar på kryckor skulle det väl kunnat stanna vid en öl..... Han var väl hemma en 4-tiden på morgonen.
Så jag e lite lagom "glad" idag.
Ute e det varmt o fuktigt. Det regnar, eller har regnat. Började igår kväll, så jag trodde det skulle bli åska.
Finns risk att det blir åska idag, ser lite så ut.
Annars gick helgen rätt bra. Har nästan läst klart boken "Så länge vi båda andas". O på lördagen var vi hela familjen ut på en promenad. Var riktigt skönt. O så hade jag tvättdag på lördag också.
Få se vad denna nya vecka för med sig då. Hoppas det blir en bra vecka. I morron skall gubben till Åbo, till en fysioterapeut. På onsdag borde jag fara dit med dottern. Men jag ska försöka få det ändrat. Om vi skulle få en tid imorron istället.
Ha en bra en, alla. Kram på er :-)

Inga kommentarer:

Att orka.........

 Jag känner mig trött, känns som om jag blir dragen från flera olika håll. Men livet är väl sådant I guess. Vardag för många arbetande perso...